به رنگ لاله

جایی برای با هم بودن

به رنگ لاله

جایی برای با هم بودن

به رنگ لاله

این وبلاگ سعی دارد با معرفی سرزمین و فرهنگ بختیاری به عنوان یکی از کهن ترین ایل های ایران زمین آن را در حد توان به بازدیدکنندگان عزیز بشناساند.
در همین راستا به معرفی مکان های دیدنی حوزه های بختیاری نشین و همچنین آداب و رسوم ایل کهن بختیاری در حد توان گرداننده وبلاگ می پردازد.البته به فراخور زمان و مناسبت های ملی و مذهبی نیز مطالبی برای بازدیدکنندگان وبلاگ گذاشته خواهد شد.
امید است که این خدمت کوچک مورد قبول طبع بزرگ شما هم وطنان و هم تباران بازدیدکننده واقع گردد.
برای هر چه بهتر شدن آن ما را از دیدگاه های سازنده خودتان محروم نکنید.

آخرین نظرات
نویسندگان

تا انتخابات

سه شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۰، ۰۶:۵۱ ب.ظ
ده روز تا انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی باقی مانده و از پنج شنبه ۴ اسفئد نیز تبلیغات رسمی کاندیدا شروع خواهد شد،تا هر کدام عیار خود را به مردم نشان دهد و با جذب آرای آنها بر یکی از کرسی های سبز رنگ مجلس تکیه بزند. هر چند که همه می دانند کاندیدهای که قصد جدی برای رفتن به مجلس(نماینده شدن) داشتند ،از خیلی وقت پیش تبلیغات خود را شروع کرده روز تا انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی باقی مانده است و از پنج شنبه ۴ اسفند نیز تبلیغات رسمی کاندیدا شروع خواهد شد ،تا هر کدام عیار خود را برای نماینده شدن به مردم نشان دهند و با جذب  ده اند.

این دوره که بعد از انتخابات سال ۱۳۸۸ اولین انتخاباتی است که در کشور انجام می شود، ویژگی های خاصی دارد. از جمله چند گروه شدن جریان اصولگرایی، پیدایش جریان انحرافی و خطر ورود دوستداران فتنه به مجلس اشاره کرد.یکی دیگر از این ویژگی ها تحریم انتخابات از طرف برخی سران قدیمی اصلاحات است که مورد استقبال قرار نگرفت وخیلی از کاندیدا با نشان اصلاح طلبی وارد عرصه انتخابات شده اند.

البته تقریبا نیمی از کاندیدا هم بدون اینکه خود را به حزب و گروهی منتسب کنند به صورت مستقل در انتخابات شرکت کرده اند.و این گروه نیز از شانس خوبی برای ورود به مجلس برخوردارند زیرا در شهرستانها مردم زیاد به لیست و جبهه رای نمی دهند.

با همه اینها باید منتظر ماند و دید که در دوازده اسفند مردم چه کسانی را روانه مجلس خواهند کرد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۰/۱۲/۰۲
  • ۲۹۳ نمایش
  • آرپناهی

نظرات (۱)

  • ایمان آرزه
  • سلام بزرگوار.از تارنمای زیباتون کوتاه،مختصر و مفید دیدن کردم.با سلیقه اید اما هنوزم میشه بهتر بشید.اگر وقت داشتید و سلیقتون گرفت خوشحال می شم به دست نوشته های این حقیر سری بزنید و نظر زیباتون رو ثبت کنید.ضمنا! یادتون نره! تو نظرسنجی هم حتما شرکت کنید.عزیز باشید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی