به رنگ لاله

جایی برای با هم بودن

به رنگ لاله

جایی برای با هم بودن

به رنگ لاله

این وبلاگ سعی دارد با معرفی سرزمین و فرهنگ بختیاری به عنوان یکی از کهن ترین ایل های ایران زمین آن را در حد توان به بازدیدکنندگان عزیز بشناساند.
در همین راستا به معرفی مکان های دیدنی حوزه های بختیاری نشین و همچنین آداب و رسوم ایل کهن بختیاری در حد توان گرداننده وبلاگ می پردازد.البته به فراخور زمان و مناسبت های ملی و مذهبی نیز مطالبی برای بازدیدکنندگان وبلاگ گذاشته خواهد شد.
امید است که این خدمت کوچک مورد قبول طبع بزرگ شما هم وطنان و هم تباران بازدیدکننده واقع گردد.
برای هر چه بهتر شدن آن ما را از دیدگاه های سازنده خودتان محروم نکنید.

آخرین نظرات
نویسندگان

اگر نفت صعود کند...

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ق.ظ

لیگ‌های فوتبال کشور -لیگ برتر و لیگ دسته یک- به هفته‌های پایانی خود رسیده‌اند. لیگ برتر این دوره از سال‌های گذشته کسل‌کننده و بی‌روح‌تر بود و فقط نزدیکی امتیازی تیم‌های بالانشین کمی آن را جذاب کرده است. استقبال نکردن تماشاگران و خالی بودن ورزشگاه‌ها ‌نیز هر هفته بیشتر نمایان می‌شود، و این سوال مدام تکرار می‌شود که چرا برای لیگی به این بی‌کیفیتی این همه پول هزینه می‌شود؟ و بازیکنانش میلیاردی پول می‌گیرند؟

در کنار این لیگ برتر، لیگ دسته یک در دو گروه با 26 تیم برگزار می‌شود که اکثر تیم های آن از بودجه کمی برخوردارند به گونه‌ای که شاید می‌توان گفت بودجه این 26 تیم به اندازه بودجه 2 تیم پایتخت نباشد. تیم های که آن قدر بودجه کمی دارند که حتی مجبور می شوند با 10 بازیکن برای بازی بروند!

این تیم‌ها با کمبود بودجه‌ای که دارند بازی‌هایشان نسبت به بازی‌های لیگ برترتماشاگر بیشتری دارن و پرشورتر برگزار می‌شوند و به هفته‌های پایانی نزدیک شده و کم‌کم تیم‌های صعود کننده مشخص می‌شودند.

در این لیگ تیم نفت مسجدسلیمان که هم اکنون با 37 امتیاز در صدر گروه ب قرار دارد نیز یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است. ولی بهروان -رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ- در مصاحبه با خبرگزاری مهر گفته است که اگر نفت مسجدسلیمان با این شرایط صعود کند اجازه بازی در لیگ برتر را را نخواهد داشت. این حرف سوای تحلیل های دیگر، این هشدار را برای مسئولین تیم نفت دارد که در این زمان باقی‌مانده در صدد رفع مشکلات مدنظر سازمان لیگ برآیند تا در صورت صعود تیم (که انشاا... صعود می کند) بهانه‌ای برای جلوگیری از بازی کردن آن توسط سازمان لیگ نباشد و پس سالیان دراز مهد و زادگاه فوتبال ایران بتواند یک نماینده در لیگ برتر داشته باشد، و دل مردم مسجدسلیمان و دوستداران این تیم در دیگر نقاط این سرزمین که کم هم نیستند، شاد شود.

 
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۲/۱۸
  • ۲۶۷ نمایش
  • آرپناهی

مسجدسلیمان

نفت مسجدسلیمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی