به رنگ لاله

جایی برای با هم بودن

به رنگ لاله

جایی برای با هم بودن

به رنگ لاله

این وبلاگ سعی دارد با معرفی سرزمین و فرهنگ بختیاری به عنوان یکی از کهن ترین ایل های ایران زمین آن را در حد توان به بازدیدکنندگان عزیز بشناساند.
در همین راستا به معرفی مکان های دیدنی حوزه های بختیاری نشین و همچنین آداب و رسوم ایل کهن بختیاری در حد توان گرداننده وبلاگ می پردازد.البته به فراخور زمان و مناسبت های ملی و مذهبی نیز مطالبی برای بازدیدکنندگان وبلاگ گذاشته خواهد شد.
امید است که این خدمت کوچک مورد قبول طبع بزرگ شما هم وطنان و هم تباران بازدیدکننده واقع گردد.
برای هر چه بهتر شدن آن ما را از دیدگاه های سازنده خودتان محروم نکنید.

آخرین نظرات
نویسندگان

حضور ملت

سه شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۰، ۰۸:۱۱ ق.ظ
انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مشارکت بالای ملت، 64.6 درصد برگزار شد. این درصد مشارکت تیر خلاصی بود به آنان که از ماه های پیش بر طبل تحریم انتخابات می کوبیدند و با دادن راه کار به مردم آنها را از آمدن به پای صندوق های رای منع می کردند. و همچنین باعث شد تا ایران در مناسبات بین المللی به خصوص در مذاکرات هسته ای که قرار است در آینده نزدیک دور جدید آن آغاز شود با دست پر تر و پشتوانه (همان حمایت مردمی) بیشتر در این مذاکرات شرکت کند.

مردم ایران اسلامی با این مشارکت بالای خود نشان دادند که همیشه در مواقع حساس و مهم که دشمنان کشور در صدد ضربه زدن به کشور هستند اگاهانه در صحنه حضور پیدا می کنند و خود (ملت) جواب دشمن را می دهند. 

ملت همیشه وظیفه خود را بدون هیچ چشم داشتی انجام داده اند ، بماند که ضد انقلاب هر بار از سر ناچاری و درماندگی یک چیز را بهانه برای حضور مردم می کند ، یک بار سهم عدالت را ، یک بار سیب زمینی ، جای دیگر ساندیس را ، و جایی هم کارت شارژ را . حال نوبت مسئولین است تا وظیفه خود را در برابر ملت انجام دهند و با خدمت صادقانه و دوری از هر گونه نگاه گروهی و جناح بندی به فکر آسایش مردم باشند تا شاید گوشه ای از این همه دینی که ملت بر نظام و مسئولین دارد را جبران کنند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۰/۱۲/۱۶
  • ۲۳۰ نمایش
  • آرپناهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی